Monday you can fall apart

Hey hey hey!

Yes, skönt att det är måndag men att jag ändå är ledig.
Det är så skönt att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Det är som att helgen blir extralång, vilket den automatiskt blir.
Det är lovely!

Jag har egentligen utvecklingssamtal idag men skippar det, dels för att det inte gick någon buss in. Eller det går en buss men då måste jag vänta på skolan typ länge. Och det är det absolut inte värt.
Sedan för att jag inte heller vill ha det. Dom säger bara samma sak.
"Ja vad tror du att du ligger på ungefär?
"Kanske VG ..."
"Mm, jag vet ju inte men det gör du säkert!" ....

Öhh, amen det låter bra, not.

Annars så har jag sett en avsnitt av Kyle XY, jag är helt fast i serien igen. Och sedan så finns det ju alltid Scrubs som aldrig kan tröttnas på. "It's guy love, that's all it is, guy love he's mine I'm his, there's nothing gay about in our eyes". You just gotta love J.D, Turk m.fl.

Ο Det här måste ju vara äkta kärlek!




UPDATE
Åhh, jag blir tokig. Jag har grejer att göra men jag kan bara inte ta mig för att göra dom.
Fan för det här.
Men jag har i alla fall varit duktigt och varit på en lång prommis med vovven.
Sheila, du är så gullig, lilla snusivovvsen!

image68

Ha det fint och hälsa dom som påstår att Snook splittrats att jorden är platt!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

värsta superhärliga vinterbilden :)

2008-03-18 @ 15:20:06
Postat av: emmy

så jävla gulligt klipp! :) och jättefin bild.. :)

2008-03-18 @ 16:37:26
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0