Packning, handling, färgning, sovning

Ladies and tulltjänstemän!

Hur mår ni idag?
Jag mår hur bra som helst. Igår kväll/natt slog det mig. Jag har för fan lov nu.
Och det känns underbart!

Idag ska jag göra en hel del viktiga saker. Jag måste packa klart allting och jag får alltid panik när jag ska packa.
Tänk om det är något viktigt som jag glömmer hemma? Men förhoppningsvis så har väl dom andra med sig grejer om jag skulle glömma.
Sedan så ska jag till Maxi med Linn, Ems och Jonathan för att handla all the food we're bringing. Tror att det blir mycket.
Sedan bär det av vidare hem till Picis för att färga hennes hår som Linn så snällt har börjat kalla "Moses delar vattnet" eller något i den stilen.
Hon hackar förövrigt på Sara med den kommentaren också.
Hon är ju lite knas ... mycket knas!
Och sedan ska jag väl hem och gå och lägga mig tidigt.
Bussen åker imorgon vid 10.00 tror jag.

image64

Nu måste jag fortsätta packa. Hoppas ni andra får ett underbart lov.
Det är vi alla värda.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha jag vet att du håller med mig, och ja vad ska jag säga, jag har panik!:D

2008-03-01 @ 13:48:50
Postat av: Totten

hihi, vi håll på spela för fullt nu ;) jag joans malin robin. haha! :D

Vi hörs sötnos! kram puss

2008-03-01 @ 17:19:18
Postat av: Emmy

hahaha jag är ganska smart som fattar sånt ;)

hoppas du får ett jätteskönt lov! kram kram

2008-03-01 @ 22:04:06
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0