Saturday, wait

Hey number two!

Igår kväll var jag, Kriss, Linn, Picis och JessicaWaynes för att variera oss litegrann.
Vi snackade, skrattade och fikade of course.
Jag övningskörde med Kriss för första gången också och det gick ganska bra.

Idag har jag varit barnvakt åt lilla kusinen Anna. Hon kom hit vid 10.00 och så såg vi på Aristocats med mera.
Gick en promenad i solen medan hon sov i vagnen också. Lillvovvsen fick också hänga med.
Sedan så har jag inte gjort så mycket mer. Sett på Miami- och L.A Ink.
Jag är jättetaggad på en tatuering, måste bara hitta någon som är speciell.

Ikväll ska vi hem till Sara för att se film och bara hänga. Hon är ensam hemma så vi passar på.

Annars så har jag kollat på scrubsklipp på youtube, awesome.
Hittade klippet från My Musical när J.D och Turk sjunger "Guy Love". Den är så najs och inte nog med det så hittade jag texten till den också. Score!



Ska promenera hem till Sara nu snart,
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0