"Sometimes you're up, sometimes you're down"

Ladies and tulltjänstemän!

Igår så var det sjukligt bra väder och jag och Kriss gick på en lång promenad med Sheila på stöcksjön i ungefär en och en halvtimme. Medan vi gick där och chillade så planerades torsdagen vilket nu verkar kunna bli supernajs.

När vi kom hem så övningskörde Kriss lite här och där för att träna inför uppkörning på torsdag(!!) och sedan på kvällen så blev det häng hemma hos mig med National Treasure, vilket förövrigt är en mycket sevärd film.
Efter det såg vi 100 Höjdare med Filip och Fredrik. Fuck USA, så grymt knäppa människor det finns där.
"Nämen Filip tyckte att det var en superbra idé" och "I can bounce with my breasts, you see!" kommer nog att användas flitigt framöver.
Sjukt var det i alla fall.
Såg lite Scrubs innan vi somnade och det var som alltid, bäst!

Idag var det inte alls lika bra väder. Jag som hade börjat få vårfeelings och nu är dom som bortblåsta igen.
Var i vilket fall som helst tvungen att gå ut med vovvsen i snöovädret men det var ändå helt okej.
Kom hem, hetsade och hann till bussen kvart över tolv. Det blev en stan med Sara, Kriss och Linn med lite shopping och fika på Sandys of course.
Hann även åka och handla mat till detta hus där allt börjar ta slut. Tur att familjen kommer hem imorgon, på ett sätt ...

Ikväll blir det att åka hem till Kriss som ska få färga min utväxt, ÄNTLIGEN! Jag har haft ångest över det nog länge nu. Så det känns bara skönt. Har även tur att få skjuts hem med Sara+föräldrar ...
Så det var härlig tajming där.

Nu ska jag försöka hinna gå ut med Sheila, laga middag och hinna med bussen till K.
Missar jag den är jag dödens, for real.

Keep it tight,
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0