Sunday always comes too late

Plingeling!

Kvällen igår spenderades hemma hos Sara med Linn, Picis, Jessie och Korven. Vi skulle se på en film med dvdspelaren ville inte ta emot skivan så vi såg på Melodifestivalen istället.
Kanske var lika bra det. Allt som allt så tyckte jag att Christer Sjögren var kass, förstod inte ens vad han gjorde där.
Vi tippade att Perrelli skulle vinna, vilket hon också gjorde.
Bäst i test var ju ändå Björn Gustafsson som är hur charmig och underbart rolig. Gullig är han också.
Riktigt sexiga moves i danserna där, way to go. Hahaha.
Promenerade hem från Sara någon gång där inpå minitimmarna. Kommer inte ihåg vilken tid.
Kom hem, plingade på dörren hemma där alla sov. Mammi fick kliva upp och öppna åt mig.
Satte på teven och såg att det var ett gammalt avsnitt av Cold Case på så det såg jag och sedan fastnade jag i Miami Ink också.

Idag har jag inte gjort någonting alls typ. Vaknade vid tio och käkade lite frukost. Sedan har jag mest tagit det lugnt.
Suttit och lyssnat på musik, läst några tidningar och druckit kaffe. Jag är expert på att läsa allting i tidningen så det tar enormt lång tid att läsa igenom den. Så det har jag spenderat min dag på.
Och sedan så ska jag försöka måla om naglarna igen. Jag har blivit besatt av att alltid ha nagellack, aldrig vara utan. Men det är okej, för att det är ju så fint.

Jag måste nog försöka ta tag i några skoluppgifter också som ska vara klar till veckan.
Imorgon är det måndag och då är vi lediga eller har utvecklingssamtal.
Det har jag.
Hoppas att det går vägen och att det går snabbt. Min klassföreståndare har en tendens att snacka om hennes barn och vad dom gör medmera.
Lite frustrerande ibland.

Jag är fortfarande intresserad av att tatuera mig. Det känns viktigt att det är en tatuering som betyder något och inte bara en sak som man gör huxflux.
Jag har en fråga.
Om du skulle skaffa en tatuering, vad skulle du välja och var skulle den sitta?

Du är om du gör din grej,
Puss

Kommentarer
Postat av: emmy

men hjälp, vilka skoluppgifter?

jag tänker inte tatuera mig förrens om många år när jag gör det, vill ha något som har betytt något för mig i livet, och hittills har jag då inte träffat på något som jag vill ha permanent på kroppen! eller ja, det skulle då vara någon symbol för min gamla ponny silja.. men misstänker att jag kanske ångrar det sen!

2008-03-17 @ 08:32:18
URL: http://em1ly.blogg.se
Postat av: emmy

Nä, det får man verkligen inte! Okej :) Jo det har jag gjort, trodde man skulle ha gjort det till i fredags! Haha..

2008-03-17 @ 10:58:31
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0