The last day

Hallå!

Oh my god, nu är det här lovet slut. Det har gått otroligt snabbt!
Jag vet inte om jag pallar gå tillbaka till skolan imorgon men det är väl lika bra det.
Det positiva med det hela är att jag bara går 8 skoldagar sammanlagt och sedan så är det påsklov. Sådet känns wonderful. Jag har något att se framemot.

Gårkvällen spenderades hemma hos Kriss som kom hem från USA. Det var jag, Linni, Sara, Picis och Jess.
Kriss hade köpt en massa godis som till exempel Lifesavers, Peppermints, Cookies och Sour Patch, som Kyle älskar i Kyle XY. Det var verkligen hur gott som helst.
Vi drack även übergott kaffe med vanlijsmak, haasselnöt eller colombian. Fan att vi inte har sådant att köpa i våra vanlig mataffärer här hemma i Sverige.
Vi fick se på fina, mysiga bilder och så fick vi även dela med oss av våra upplevelser i fjällen.
Jag färgade Picis hår som denna gången blev fint. Thank god!
Jag sov över hos Kriss och vi låg i sängen och bara snackade all night long.

Idag har jag åkte runt med mamma och pappa på diverse ställen. Sedan åkte jag hem, lagade middagen till ikväll och allmänt bara var. Det har varit jätteskönt.
Måste skynda mig nu, ska iväg hem till kusinerna på Teg för att fira lilla Anna som fyller år på onsdag.

◊ På tal om att skolaj/jobb börjar igen imorgon:
Mam "Ja, förbered er på att livet börjar imorgon igen"
Jag  "Snarare på att livet slutar imorgon!"

Det är så det känns, men jag är optimistisk!
Njut av sista dagen av ledighet nu på ett tag.

Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, klockrent svar sandra ;P

2008-03-09 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0