thuesday's grey

Hey number two!

Yes, så då var det tisdag. Promenerade från Vasaplan till skolan imorse. Höll på att dö i min dunjacka plus slasket.
Kom till idrotten och fick veta att vi skulle ha meditation på avsp. Det var jätteskönt fast ändå jobbigt för att vi var tvungen att koncentrera oss stenhårt på typ ingenting. Skönast var avslappningen på slutet.
Har bara gått en och nu snart två dagar i skolan och jag är redan trött.
Det håller ju absolut inte!

Nu har vi historia och jag är dödshungrig. Magen kurrar eller ja, skriker och jag vill bara ha mat.
Varm choklad och hårt havrebröd är tydligen ingen bra frukost. Det håller inte till lunch.

Har bara en lektion efter lunch, svenska. Jag hoppas att vi bara tar det chill och inte gör något speciellt.
När jag kommer hem ska jag ta en halvtimmes avslappning och sedan åka och träna.
Känns som att det var ett tag sedan.

Nej, nu måste jag fortsätta med historian. Ska söka bakgrundsfakta om Kenyas historia. Yay!

I'm so fantabolous, I'm so cool!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0