thursday, I don't care about you

Hey hey hey!

Jag kan börja med att berätta att jag igår övningskörde både hit och dit och det gick väl helt okej.
Sedan så åkte jag till isladan och såg på Peter och Tobias match. Det var enormt längesedan jag såg dom spela, över ett år. Nu har dom vuxit och blivit sjukt mycket bättre än tidigare.
Dom spelade mot Björklöven och knäckte dom totalt vilket dom inte gjort på väldigt länge så det var najs.
Jag tror att det var för att jag kom dit och hejade på gullungarna.
Totalt så blev ställningen 5-1 till Teg.

Idag har jag haft kat, trafikant, gruppträning och engelska. Dagen flöt på bra och var inte så seg.
Jag ser framemot helgen som har kommit sjukligt snabbt men det kan ju bero på att jag var ledig igår.
Efter skolan så träffade jag Sara och så promenerade vi in till stan där vi träffade Kriss för lite spontanfika sådär, på Sandys.
Jag slog till på stort och köpte både en latte och cookie. Det var det värt!
Sedan kom mami efter att hon slutat jobbet och plockade upp oss på stan. Åkte hem och hämtade lite grejer och åkte tillbaka in till Rimi och handlade. Vi var enormt snabba och nu är vi hemma igen efter att jag har plockat upp alla varor och mamma gjort middag. Det blir pastagratäng med köttfärssås. Jag är dödshungrig.

Ikväll tror jag inte att jag ska göra mycket alls. Kanske gå en prommis med Sheila och se något avsnitt av Kyle XY.
Jag har blivit helt inne i det igen and that's good.
Jag är fortfarande lite osäker på Umeå Open men om jag får med mig lite vänner så är jag definitivt på.
Det är ju som sagt många bra artister, Afasi&Filthy, Adam Tensta, The Perishers, Lykke Li, Mando Diao, Those Dancing Days m.fl. It'll be great!

image66

UPDATE
Jag fick ketchupstänk i ögat när jag skulle stänga korken på flaskan.
Det sved as hell, for your information!
Då kan jag checka av det på min lista över saker som jag gjort...

Stay real,
Puss

Kommentarer
Postat av: emmy

ska du på gymnasiefesten då? :)

2008-03-13 @ 20:05:37
URL: http://em1ly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0