Tuesday

Hey newbies!

Gud så skönt det var med ledighet igår och idag var det back to reality, fast ändå inte.
Går ju bara två dagar till om man räknar bort idag.
Sedan så är det lov, efterlängtat ändå ...

Idag har jag haft avsp. på morgonen och vi hade boxning. Fungerar som en avspänningsgrej att få ut all sin ilska.
Fungerar ganska bra, fast jag var mest rädd om mina nyfixade naglar. Lite gay, I know men still.
Fast jag och Malin kämpade jävel också. Alla var jätteskakiga i armarna och händerna efteråt och det var enormt svårt att skriva. Det såg verkligen ut som att vi var ett par småungar som skrev som kråkor.
Sedan hade vi matte, historia och lunch.
Efter lunchen promenerade M och jag till stan för att fixa några ärenden. M var generös och bjussade med på en latte från Sandys. It made my day!
Promenerade tillbaka till skolan för att ha svenska. Slapp lektion då vi gjorde upp en planering för kommande projekt och så skulle vi låna en bok. Träffade Sara och så åkte vi hem med samma buss. Lyx!

Jag känner att jag har Scrubs-abstinens nu. Sitter och tittar på några klipp.
Och inte nog med det så måste jag checka in dubbelavsnitten på 6:an varje kväll, även om man har sett avsnitten flera gånger innan. Det är lycka måste jag erkänna.

Jag vill avsluta detta inlägg med en hyllning till Björn Gustafsson. Damn, han är rolig!
Det här är hans sista uppträdande på Melodifestivalen och jag kan säga att jag inte alls har varit insatt i årets men har hängt med i det som Björn har bidragit med.
Här är hans fula men ändå söta beatbox. Han är ju så grym på det, eller inte...



Ska nog ta och gå och läsa min nylånade bok, "Den vita massajens dotter". Det är andra boken av tre.
Keep it real, puss

Kommentarer
Postat av: Emma

inte många 22åringar som fortfarande är söta ;)

2008-03-18 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0