Wednesday break my heart

Hallo!

Dagen har väl varit chill ändå. Hade sovmorgon imorse till 09.40. Missade bussen men fick skjuts in av supermormor.
Jag hade tvärgruppsredovisning på historian, klasstid, lunch, natur, engelska och sist småf.
Det har varit en lång dag men fick sluta lite tidigare från småf, Roland är ändå najs.

Mamma hämtade upp mig från skolan, vi åkte och lämnade in digitalkameran som bara gav grusiga bilder och vips så fixade killen till det. Kameran är som ny igen. Cred till den killen alltså!
Åkte till stan för att lämna några böcker och kolla några resor. Inte för att jag ska få hänga med familjen men ändå.
Men istället så hoppas jag på att vi tjejer ska komma oss iväg.
Vi käkade middag på Starz, en paj med sallad+kaffe. Det var gott.
Sedan så körde jag för att tanka bilen och sedan vidare hem. Det gick som tur var helt okej.

Nu är vi hemma igen, utan dom andra grabsen. Det är skönt som bara den nu, helt lugnt. Tror att jag ska se på några Kyle-avsnitt. Känns att det behövs och kanske lite Scrubs också. Alltid taggat!

Efter imorgon så är det påsklov med godis, chill och allt vad det innebär.
Och inte nog med det så är det Zoo Tour imorgon. Mest taggat är Lazee.
Jag vet seriöst inte om jag kan bli less på Rock Away.
Jag är tveksam ...

Bilden ?http://snook.se/grafik/icon_up.gif? kan inte visas, då den innehåller fel. Annars då är Snook fortfarande kungar i år, nästa år och åren efter det.
Otröttbara låtar som håller hela dan varje dag. Dom har skills och gör ovanlig hiphop.
Kom igen man, man måste våga göra sin grej och vilka förutom S N dubbel-O K har gjort det?

image69

"Glöm då aldrig vår princip, jag gör min grej"
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha det sjukt kul ikväll! :)

2008-03-20 @ 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0