Ad astra per aspera

Whatup dawg?

Imorse hade jag sovmorgon, sedan engelska och historia. Vi fick tillbaka proven och alla verkade missnöjda.
Alltså vår kandidat är inte att leka med, han skriker hela tiden.

Sedan lunch, med en trevligt överrasking. Looking fihiinne ;)
Efteråte ett långt hål. Malin och jag tog cykeln in till stan där jag bokade klipp och färg och så köpte vi kaffe på Sandys. Det var välbehövligt. Det började regna och vi cyklade tillbaka och blev smått blöta.

Hade svensk språkhistoria, där vi skulle swara på massah fraghor. Jättesvårt att läsa sådana texter.
Körde moppe hem i spöregnet och frös som en isbit.

Nu ska jag försöka plugga lite småf. och skriva några anteckningar till avsp.
Imorgon är ingen vanlig dag, vi ska lyssna på treornas projektarbete. Skönt med ett litet avbrott i veckan.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0