All the way from the parking lot, I told you I could do it

Mina damer och herrar!

Det är måndag, mötte Emma imorse på skolan. Vi sa back to basic och gick vidare.
Annars så har jag haft alla vanliga lektioner som alltid på måndagar.

Lunchen var god idag. Malin tyckte att det var en superbra idé att testa vegetariskt idag and it was.
Det var friterade bullar med någonting inuti och sesamfrön ovanpå.
Vi satt länge och njöt.

Det har blåst sjukligt mycket idag och det kan förstöra en hel dag. Och frillen of course.
Men jag ska klippa mig imorgon och det känns bara skönt.

Malin och jag håller på att göra en kupp mot two ladies och försöker få igenom våra viljor till att göra denna uppgift on our own. Vi vet inte om det kommer att lyckas men jag hoppas verkligen det.
Den som inte förstår ska nog inte heller förstå det här.

Nu ska jag se ikapp Andra Avenyn medan jag väntar på middag. Ikväll är det jag som måste städa rummet.
Jag vill ju städa rummet men orkar inte. Det kommer hursomhelst bli skönt när det är klart. Det känns alltid skönt då.

Men btw, los mopsos som ska färga håret, vilken dag tycker ni passar? Vi kanske ska tajma och göra det innan helgen. Jag tycker att det låter som en bra idé. Holla at me, girls.

Puss och kram och glöm inte att det nu är 30 dagar kvar tills skolavslutning, helger inkluderade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0