And everybody was kung-fu fighting

Hallå!

Nu sitter jag på skolan och ska skriva om Joseph Conrad, en brittisk författare som jag inte har hört talas om.

Jag glömde berätta igår att jag fastnade med min fot i en stol i aulan när en annan tjej skulle sätta sig framför mig. Foten klämdes fast och det gjorde sjukligt ont. Malin tyckte att det var roligt att se paniken i mina ögon.
Vi skrattade gott efter det i alla fall.

Sedan så köpte jag kaffe i cafeterian för första gången igår och det var najs. Idag har jag med mig en egen termos med coffee för att göra det ännu bättre. Jag som har hål idag och allt.

Här i datasalen hittade jag ett par stora hörlurar á la Östra. Dom fungerar mycket bättre än mina vanliga hörlurar.
Jag får ta att det ser konstigt ut, det gör inget.

Måste nog ta och fortsätta skriva om old Joseph.

"You know, I totally saw that coming"
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du inte redan vet det så är det en bra nyhet för dig som just fått igång mobilen att halebop har gratis sms för 200 kr nu ;)

2008-05-20 @ 17:25:11
Postat av: sara

jag trodde aldrig att du skulle ta med dig kaffet på riktigt :P

2008-05-21 @ 12:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0