Could it get more strange than this?

Heys!

Jag ska härmed meddela att alla kan ringa/skicka sms till mig nu igen.
Det nya SIM-kortet har nyss anlänt och allting fungerar ypperligt.
Jag mår bäst just nu.

Annars till dagens väder, vad händer med det?
Ena sekunden sol, andra hagel och tredje regn. It couldn't get more strange.

Kan också berätta att jag har fått veta resultatet på nationella och jag fick G.
Så skönt.
No more matte for me. Aldrig mer.

Ska nog ta och se på Scrubs och fira lite smått. Allting känns underbart nu.
Härligt värre.

Nu taggas bara helgen så blir allt smurfect.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt det där med mobilen :)

2008-05-14 @ 16:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0