Counting all my money and I think I got a papercut

Hey!

Hade sovmorgon imorse också. Och att börja 09.40 är visst en sovmorgon.

Dagen har innehållit trafikant, torsdagsyoghurt+banan, gruppträning, lunch+Mr. Afroman, solning och engelska.
Engelskan innehöll en massa fika och en chokladtårta som vår lärarinna bjöd på.
Min rulle med kakor hade på något sätt ramlat ur min väska så jag hade inget att bjuda på.

När jag kom hem så var jag ute ett tag och bara chillade. Det var übernajs. Sedan så har jag bara glassat runt här hemma och inte gjort någonting specifikt alls. Också det skönt.

Andra glada nyheter är att jag fick bra resultat på engelska nationella och på mitt aerobics pass, VG+. Det är jag riktigt glad över!

Nu ska jag gå och vara social med mamma ett tag. Kanske går en promenad också. Eller inte.

Annars så vill jag ligga på en strand någonstans utomlands och bara glassa som aldrig förr. Tur att vi har Kroatien i sommar.
Och nej, bilden är inte från K men det såg jäkligt najs ut i alla fall.



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0