Det är såhär det känns och vara lycklig, det är inga problem

Ladies and tjänstemän!

Dagen har kommit, dagen då min mobil äntligen är uppspärrad och alla kan ringa, skicka sms och jag kan ringa alla och skicka sms. Men det har uppstått ännu ett problem på denna krokiga resa.
Nu fungerar inte det nya SIM-kortet så ingen kan ringa/skicka sms fortfarande.

Men spärren är i alla fall hävd, och det känns underbarast.

Polisen ringde och frågade om jag ville vittna mot dom som står åtalade men samtidigt så avrådde dom mig, så så blir det inte.

Nu ska jag åka och övningsköra litegrann. Kanske fira också.
Kan skriva mer sedan.

Puss

Kommentarer
Postat av: emmy

varför avrådde dom di`?

2008-05-11 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0