En insneakad chokladkaka på ett litet café en vårdag i stan

Hallojs!

Imorse hade vi nationella i matte b, som så många andra.
Och som så många andra tyckte jag att det var svårt.
Nationella ska inte vara sådär, inte alls.
Men nu är det gjort och det känns skönt. No more matte for me.

Annars så hade vi en kort engelska och sedan promenerade jag in till schtan med S, E och L.
Vi promenerade lite här och där, fick även se L's låånga to-do-list.

Eftersom mobilen fortfarande är spärrad så hade jag och M gjort upp innan om att mötas på Apoteket 13.30.
Jag är där och får vänta i typ en halvtimme. Får lite smått panik för att till slut måsta fråga någon om en telefon, men det behövde jag inte. Malin kom till slut.

Vi gick och sniffade på parfymer på Kicks. Min jakt efter sommarparfymen fortsätter och det är svårt, mycket svårt.
Sedan fikade vi på Sandy's, the place to be. M hade bakat en chokladkaka med hasselnötsbotten och apelsinnoblesseöverdrag.
Det var underbart, ah så underbart gott.
Satt och gjorde låtsaskonversationer till människorna utanför fönstret, like always. Det har nu nästan blivit en tradition att alltid göra det.
Och minnas det längre fram.
Jessica spatserade förbi utanför fönstret, men hon är ju så normal att hon inte kunde få en låtsaskonversation.
Ta det som en komplimang J. Hon hade bråttom till träningen.

Jag tog bussen hem 16.10 och nu sitter jag här hemma, less och trött.
Jag vill shoppa en massa färgglada t-shirts.
Undra om jag kanske ska övningsköra ikväll då jag inte har annat för mig. Måste charma mamma först.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0