Heyeyeyey och han schtekte med fönsterrutan

Whatup schtekisar?

Ja kvällen igår var en annorlunda upplevelse. Först körde jag och S moppe till J där även E var.
Vi fikade a lot och började sedan vår promenad med mål på Donken.
Vi gick genom Ålidhem, klättrade lite i en spindelväv, tog några kort och fortsatte.
Kom till Å-centrum där jag utropar att Reaggeman kommer körandes i 5:ans buss. Viftar med handen och får med mig J. Han blev jätteglad och viftade tillbaka. Vi kände oss som smågeeks.

Fortsatte vidare mot centrum och hade väldigt trevliga diskussioner och mötte knasigt folk. Vi klarade trippen och hamnade på Donken där vi skulle köpa McFlurry. Där mötte vi Aster med kompis.

Gick vidare ner mot "havet" där det var svinigt kallt så vi gick på toa på Station där vi till vår förvåning möttes av en syn av Rollis som städade bord. Kom på en gång i somras så vi mötte en gammal man i kassan som tipsade oss om ungdomsfika. Nu slog det mig och S att det var Rollis som var den gamle mannen.

Vi bestämde oss sedan för att ta bussen hem.  I väntan får vi se en kille doin' some le parkour by himself och en C i 8:ans buss som schtekte med fönsterrutan. "Damn, I look sääxy tonight!!"

Med glädje visar det sig vara Mr. Reaggeman som kör 5:ans ännu en gång. I bussen kom vi fram till att reaggefolks måste ha dom skönaste festerna och att musiken är ett bra budskap som J inte alls förstår.
She just want war, nothing else. The rest of us want peace.

Väl hemma hos J blev det lite mer deeptalk, but still with a touch of bla bla haah.
Jag och S åkte hem, mycket nöjda efter en äventyrlig kväll i djungelns tecken, typ vid 02:00.

Idag tror jag att jag måste plugga litegrann, men bara lite. Annars blir det bara chilledill.
Skönt!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0