If I used to love you baby, it ain't nothing like I'm loving you now

Trevlig eftermiddag!

Lyser solen verkligen? Är sommarvärmen påväg tillbaka?

Hade sovmorgon imorse, det var ah skönt.
Jag hade historia, lunch och sist redovisning på naturen.

Jag hade med mig kaffe i en termos imorse, Malin hade supervispen och mjölken hade skolan. Det var lite msyigt sådär mitt i veckan, mitt i skoldagen.

Jag skolkish mattelektionen och åkte hem istället. Det var underbart!
Nu ska jag börja med talet once again, måste komma igång.

Ikväll blir det Body Jam med Korf och förhoppningsvis lite övningskörning.

Nu börjar nedräkningen till sommarlovet på riktigt. Idag är det 20 dagar kvar, helger inkluderade.
Kolla här!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Helt sjukt bra den här sommaren ska bli! :D

2008-05-21 @ 20:10:58
Postat av: sofie

allt :P utseendet ;)

2008-05-22 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0