It is totally unreal this crazy thing flying in the sky

Hallå!

Första hela dagen med en mobiltelefon. Det är ju nästan så att jag hade glömt hur man skrev ett sms.
Men det hela känns bara underbart.

Skolkade engelskan, sista lektionen och åkte hem till Malin istället.
Där intervjuade vi hennes pappa om hans företag, som skulle vara vårt studiebesök. Det var chill.
Käkade middag, med lite Shan the man i bakgrunden med mera.

Nu håller mamma på att baka chokladmuffins och jag ska hjälpa Peter med engelska glosor.
Har jag tur kanske jag läser igenom svenskan litegrann. Hoppas att jag tar tag i det.
Sedan så ska jag övningsköra lite med mamma också.

Nu taggas det ännu mera helg. Jag hoppas verkligen att vi gör något bra av denna helg.

Btw, så färgade jag håret igår och det blev jättemörkt, nästan för mörkt. Men som frisören sa så kommer det att blekas väldigt snabbt i solen så det blir väl bra. Just nu känner jag mig som en emo, i alla fall. Inte alls så kul.

Gotta go, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är söt i ditt nya hår och den här helgen kommer bli nice ;) jippi

2008-05-14 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0