"Jell-O is for winners"

Hallå!

Imorse sov jag ut och det var skönt. Jag var uppe igår till 02.30 för att ha sett semifinal Sverige-Kanada med vinst till Kanada, tyvärr. Det var alltigenom en spännande match men räckte inte hela vägen till final.
Sedan så åkte jag och mamma till stan för att hämta upp pappa som varit på partaj.

Idag har jag hunnit börja utvärdera mitt förändringsarbete och sedan varit på Midgård för att se olika kortfilmer, varav en av Korf med fler. Träffade Aster där vars låt var temat för deras film.

Det har blåst spikar idag och jag har frusit jättemycket. Har nu sedan kl. 16.30 suttit med förändringsarbetet som aldrig tycks ta slut. Måste nog fortsätta med det imorgon också.

Ikväll blir det cocktailparty hemma hos Picis. Det kommer att bli ah så underbart.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0