Just like a star upon the sky

Heyss!

Imorse var det en välbehövlig sovmorgon till 09.40. Hade då historia/svenska och jag hade smått panik inför vår stora rapport om fanatism. Varför börja ett sådant arbete nu när det är så nära sommarlov?
Det är nära men känns åh så långt bort.

Igår kväll åkte jag och mamam för att kolla på mer tapeter. Det tar ju aldrig slut. Finns hur mycket som helst att titta på så att jag nästan blir knäpp. Jag körde genom staden och såg alla finklädda 89:or som var påväg till balen.
Det var underbart att se det lilla jag såg. Synd att jag var så glömsk och glömde bort att jag skulle kolla på den.

Fick istället åka hem och plugga inför extra naturprov idag. Och det kan jag säga gick galant. Jag svarade på alla frågor och det kändes finfint. Nu ska här betyg höjas!

Sedan så hade vi värsta hålet mellan lunch och en lektion som skulle böjra 15.05. Alltså typ hål i tre timmar, nej tack.
Jag, Malin och idah fick springa runt och leta Rolle.

Mötte en gammal tant med gardinfrill som rättade Malin då hon sa "har du sett han?".
Det heter "honom" sådetså. Vilken tönt hon var. Ska man ha gardinfrill så ska man vara tyst också.
Och ni sammare, det är/var er svensklärare, Maggan.

Ikväll har jag varit på vad jag trodde skulle vara Body Jam men det blev ett Step 2 konditionspass. Det var lite svårt, men roligt och jobbigt.

Sedan cyklade jag hem igen och har käkat tårta och firat mamsen som fyller 44 år idag.

Imorgon har jag sovmorgon igen, ännu bättre. Även engelska författarprat, mindre bra.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha maggiz är en klass för sig

2008-05-29 @ 17:37:20
Postat av: Anonym

09.40 är inte en sovmorgon ;P

2008-05-29 @ 20:15:02
Postat av: Anonym

bortskämt thorenbarn ;)

2008-05-30 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0