"Just one wave and then I'm gone"

Hej!

Har inte haft tid att skriva men kan sammanfatta torsdagen och fredagen.

Vi hade Body Pump och Step på gruppträningen och det var skönt. Sedan så fick jag en kompis i matsalen, Mr. Afroman.
Jag och Malin och han, det är kompisar det, eller. "Bara en...?" Bara en liten parentes sådär.
Efter skolan åkte jag hem, hann skriva pyttelite på talet och åkte sedan iväg med mamma på "trip for inspiration".
Sedan åkte vi och handlade och jag skjutsade mig själv till Midgård där jag mötte Kriss.
Vi var på Operation Nattverke, lite bara sådär och det var najs. Musiken var verkligen hur bra som helst. Allting!

På fredagen var det skola som vanligt. Hade sedan Body Pump och dans på gruppträningen. Jag har träningsvärk, men ändå skönaste.
Gjorde absolut ingenting på matten, fick till och med gå ut från klassrummet. Det blir nog skolkish från det framöver.
Friskvård har skön humor och stoppade därför in en stor växt på toaletten för att se reaktionen på de som öppnade dörren.

Cyklade sedan på Saras cykel genom soliga staden, till Kriss för "Kroatienmöte" med mera. Fick skjuts hem av mamma sedan och försökte se en film på kvällen. Jag var trött och gick och la mig istället. Det var skönare!

Idag måste jag skriva klart talet så att jag hinner börja öva in det, bra. Måste måste!
Kanske lika bra att hitta på en belöning så att det blir gjort.

UPDATE
Bara jag tar migi kragen så går allting galet fort. Nu är talet färdigskrivet och det på dryga två timmar. Tänk om jag hade tagit tag i det tidigare så hade jag inte behövt ha den tyngden på mina axlar.
Men nu är det i alla fall skrivet och det känns skönt.
Fira med Scrubs?



"Äventyr är ofta ett resultat av dålig planering."
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0