Ketchup is for winners

Ladies and tjänstemän!

Åhh, solen skiner och allting är gudomligt. Jag har bränt mig lite på ryggen då jag har legat på ryggen och skrivit på min rapport. Nu börjar det gå framåt i alla fall. När det är är klart börjar jag se ljuset i tunneln.

Jag vill ha en låt som andas så mycket sommar att det är galet. Har inte hittat den riktigt än.

Igårkväll blev det mys hemma hos Sara med Kriss. Vi gjorde inget speciellt, bara chillade. Men det är alltid det bästa. Käkade S chokladkaka med grädde också. Übernajs!

Kvällen kommer att bjuda på film hemma hos Korf med girlsen. Det känns som att det var längesedan, men det kanske inte var det. Eller var det det?

Måste fortsätta skriva på rapporten nu. Måste förflytta det från mitt papper till word.

Ni lucky ones som inte har plugg ska ut i solen. Det är en order!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0