Brownies med hallon, nötter och choklad makes a fine day



Hallo!


Ja igår övningskörde jag till Nolia och lämnade av Peter och Tobias.
Jag, mamma och pappa + Sheila gick strandpromenaden typ en timme medan dom var på basketträning.
Dock så spelar dom ju egentligen hockey, men det kan ju vara bra?
Deras tränare var tydligen Hotch som kommer från New York, flyttade hit för ett år sedan och som dessutom rappat på Östra. Världen är ändå rätt så liten, alla gånger.

Jag skjutsade mig själv inklusive de andra till Kajen där jag droppades av. Mötte upp med Sara, Linn, Jessica och Korf.
Det var kallt ute så vi tog en fika på Waynes.

Umeå är litet så där mötte vi Erica och Jenny, som skulle på bio. Vi satt där och gjorde det som vi alltid gör. Bara är bäst.
Hade lite roligt åt vissa grejer, personer, patetiska men ändå. Amen Umeå är najs.

Idag skiner solen och jag funderar på att gå ut och sola. Det vore underbarast.

Sedan får vi se vad kvällen innehåller.

UPDATE
Kriss körde hit, så jag fick färga håret på henne. Jag har även bakat en chokladkaka med hallon och nötter. Som mamma ville. Nu ska jag nog gå och duscha med mera och sedan fixa inför kvällen typ.

Pusshej
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0