Och jag bara glassar som värsta glassen

Heys!

Jag har just kollat igenom alla balbilder på VF's hemsida and it is nice. Alla var verkligen fina.
Annars så har jag hunnit med några avsnitt Scrubs och typ bara chillat.

Imorse hade vi trafikant, och sedan kat. Härligt att ha talet bortgjort så att man bara kan sitta och lyssna.
Jag hade på mig en ballongklänning i rosa, gult, vitt och svart. Elin sa att jag såg ut som en glass, en god glass.
Det tar jag som en komplimang, kachiiing.

Annars så fick vi sluta tidigare, ingen matte eller svenska. Fast jag måste jobba med mitt svenska/historiaarbete hemma i helgen. Det kommer seriöst att ta upp hela min helg. Men ska jag vara ledig hela tisdagen så gäller det att ligga i annars blir det inget av.

Men nu är det helg och jag ska inte bara ta det negativt. Nu kan man slappna av och sedan så slog det mig att veckan som kommer är sista veckan. Hallå sista hela veckan innan det är off to summervacation. KACHIIING!

Nu ska jag ta och ta på mig lite mera kläder och gå hem till Sara. Kan då passa på att ta med mig hennes kärra som har stått här i en evighet nu. Jag är så omtänksam jag.

And btw, jag kan inte sluta använda mitt Rosebud. Det är så gudomligt så det finns inte. Synd bara att det inte går att köpa häruppe i Norrland. Fuck this shit.



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker bara du ska få en puss, så puss på dig :) tihih

2008-05-30 @ 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0