One shiny sunday in may and I'm okey

Heys!

Jupps, idag är det söndag och solen skiner. Hoppas att det är tillräckligt varmt för att vara ute och sola.
Jag känner att jag är uppe tidigt idag, men det är bra.
Då känns dagen mycket längre och man hinner med mer.

Nu ska jag se lite Scrubs, fika och sedan börja öva in talet. Öva, öva, öva.

Ikväll blir det Improshow, om vi får tag på biljetter. Många ska säkert dit då det är sista föreställningen för säsongen.

UPDATE
Har varit på fika på Umedalen hemma hos Linnéa. Lilla godisbiten Tea fyller ett år idag. Hon har verkligen blivit stor. Hon kan nu gå och allting sådant. Det är jättegulligt!
Sedan ett plus var att jag körde dit och hem. Det gick bara fint. Jag är på rätt väg i alla fall.

Nu har jag gjort en svampstuvning och ska käka varma mackor. Dom är i ugnen och ska bli färdiga. Medan så försöker jag lära in talet. Jag börjar se ljuset i denna mörka tunnel.

"Möjligheter är som soluppgångar. Om du väntar för länge - går du miste om dem."
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0