"That's how I smurf baby!"

Hejhej!

Ja, jag har ont i rumpan och har lyckats få ett blåmärke på låret men annars är allt smurfastic.
Jag sitter just nu och kollar på olika filmer som jag skulle vilja se och listan börjar bli lång.
Kanske dags att börja beta av allting.

Gårkvällen behöver vi ju inte alls prata om, den var absolut inget märkvärdigt. Det som kunde ha blivit något najs blev mindre bra. Men det gör absolut ingenting. Vi tar igen det nästa helg, eller hur las mopsos?

Jag tror att jag ska ta och se en film nu och sedan övningsköra litegrann. Det blir nog finemang.
Tipsa jättegärna om du har någon film som bara måste ses. Alltså typ den bästaste filmen ever ever.

Jag är nu inne på säsong 4 av Scrubs and it is great.
I still feel good 'cause nobody saw me fall.
Det är framtidens nya hypelåt. Jag känner det på mig.
Fatta musikvideon till den. Tung.
End of story.



Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har också ont i rumpan :( och ja jag håller med dig, tagga nästa helg!Jag tycker vi kör utgång och hos erica ;)

2008-05-11 @ 17:02:06
Postat av: emmy

okej det kan man ju förstå! den har vart bra, men stressig! din då? kram =)

2008-05-11 @ 21:35:37
URL: http://em1ly.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker att vi styr på lördag! ;)

2008-05-11 @ 21:46:39
Postat av: erica

smurfaration är allt ;)

2008-05-12 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0