Save it for a rainy day

Buenos noches!

Valborg spenderades hemma hos mig med Las mopsos minus Kriss som var i Danmark och skakade sin lurviga.
Vi andra grillade kyckling och till pommes frites, sallad och såser. Det var underbart gott!
Vi lyckades nog som aldrig förr, typ.
Sedan käkade vi chokladkaka med hallon och smulpaj med björnbär, boysenbär som J sa.
Vi taggade även inför Kroatien, kanske en bit i förväg men det gör ingenting.
Det är bara najs och gud ah så underbart vi kommer att ha.

Idag har jag promenerat i en och en halvtimme för att hämta bilen med mamma och pappa. Har sedan varit runt på olika ställen med mamma och samtidigt övningskört en del.
Ibland går det superbra och sen så går det sämst. Det finns ingen balans typ.

Ikväll blir det grillning igen, lovely. Sommaren är på väg nu.
Sedan så ska jag nog bara hänga hemma och chilla jävel. Kanske favorit i repris, Scrubsmaraton?

Btw så fyller Linnis år imorgon, 18år. Jag är avundsjuk.

Pusshej

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0