The Todd forgot to breathe again, starting CPR

Heys!

Detta är en bra dag för att vi har bara haft engelska nationella, ingenting annat.
Känns skönt med avbrott från vanliga lektioner, men helst inte med prov.

Nu är alla nationella gjorda. Först reading, listening och speaking. That's it.

Jag ska fira med några Scrubsavsnitt och kaffe. Det blir bara najs.
Sedan så ska jag ut och köra med mamma, typ handla med mera.
Tyvärr måste jag plugga lite språkhistoria etc. också, men just nu är jag glad.

Såg ett klipp till med Benjamin, när han skulle testa teater.
Klockrent! "Herregud!"



Pusshej

Kommentarer
Postat av: emmy

ska till sthlm =) vad ska du göra i helgen?

2008-05-16 @ 06:59:13
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0