"A very special christmas"

Good evening!

Imorse var det snöstorm när jag gick till bussen. Shiet, mina kinder domnade.
Dagen började inte bra då det var matte c på g. Varför jag valde kursen är ett mysterium.
Sedan hade vi hål från 10.20 till 13.00 och Malin och jag gick till Blodcentralen och anmälde mig som blodgivare.
Jag fyllde i ett formulär och sedan så fick jag ligga där medan han stack en nål och tappade blod för att göra koll på.
Så om allting ser bra ut så kan jag börja lämna blod.

Det finns fördelar med att vara 18 alltså. Jag känner mig väldigt duktig nu.

Sedan hade vi seminarie på religionen och på psykologin gjorde jag och Idah allt annat än lyssnade på Sven vår vän.
Jag filade Idifixhs naglar och sedan kom hon smygande med ett nagellack och ville att jag skulle måla hennes naglar också. Kalla mig girliegirl men jag gillar det. Det är najs.

Sist har jag och Malin som alla måndagar Matlagning och idag gjorde vi kycklingpaj med curry och kladdkaka till efterrätt. Ingenting misslyckades, thank god. Vi är verkligen duktiga.

Nu ska jag försöka ta tag i psykologin men det tar emot as hell. Finns så mycket roligare saker att göra. Som att börja pynta inför jul. Jag behöver lite mer julstämning nu. Julmusiken är inte nog.

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0