"And she don't know what she got til it's gone"

Hej!

Igårkväll åkte jag, mamma och pappa för att tvätta bilen i en sån där supertvätt som man i filmer ser folk fastna i.
Jag har aldrig åkt med i en sån och det var najs.

Annars så tränade jag parkering igår på körlektionen. Det gick rätt så bra, men småkrångligt.

Nu sitter jag och väntar på att min dator ska levereras hem. Kanske tar någon timme.

Imorse hade vi nationella i svenska och nästan ingen från vår klass hade med sig häftet då vi fått instruktioner om att vi inte fick det, utan att vi skulle få nya. Men när vi kom dit så visade det sig att man skulle ha sitt eget och att man inte fick något där.

Så jag hade ju inget häfte... Det ska alltid strula när det är nationella. När jag skulle ha nationella i matte så hade jag ingen miniräknare.
Men iaf, dom sprang och kopierade flera häften så det löste sig till slut.
Jag blev klar innan lunch och åkte med mami hem.


Kommentarer
Postat av: korf

schtek, ja me! ;)

2008-11-12 @ 13:06:20
Postat av: Linn

schtekit med en dator ;)

2008-11-12 @ 13:15:04
Postat av: Linn

schtekit med en dator ;)

2008-11-12 @ 13:15:05
Postat av: picis

vad äre för en dator du köpt då? :)

2008-11-12 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0