"Det är ett nytt säkert sätt att bli frisk, fräsch och effektiv"

Hej!

Igår åkte jag in med en buss 15.10 för att vänta till 15.45 för att klippa till min lugg som tog 2 min.
Är det värt? Frisörer är ändå las divas hela högen. Jag vill också damn it.

Annars så hittade jag en fresh klänning på H&M, nyår kanske? La undan den då jag har fett bråttom. Sedan åkte jag hem med mami och bakade en kycklingpaj. Jag är seriöst bra på matlagning.

Sedan var jag hemma och chillade med mami i soffan.
Käkade Anthon Berg-choklad och drack kaffe.
Och såg på Idol för första gången på hundratals veckor. Och life is good, Johan Palm is gone.
Jag dog nästan av ett skrattanfall när jag såg tjejen som nästan svimmade när han sjöng till henne. Får man bete sig sådär? OMG OMG OMG. Det var veckans alltså...



Sedan såg jag lite Scrubs och somnade.

Igår spelade även Afasi&Filthy på X3M. Jag var tvungen att bita mig hårt i handen och säga nej, jag har inte pengar för det...

Idag ska jag försöka göra lite matematik. Gud, ge mig lite kraft! Och ikväll blir det DTF, Adam Tensta och J-Son here I come.

Och sedan så är det inte många dagar kvar tills Timbuk timbuk, Jag kan inte hålla mig, ahh så underbart!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0