"Det kommer ordna sig, det gör det alltid"

Hej hej hallå!

Igår kväll tog Sarie en tripp hit för att jag skulle hjälpa henne med talet men mrs smart hade inte skickat sitt tal.
Så vi bara snackade och skrattade åt mycket istället. Det var mycket bättre.
Sedan så hjälptes vi åt att plugga min idrottspsykologi och lite annat.

"Nej men skriv att du har hon i perkulatorn" Sara kl 22.51
Menat att det skulle vara tjejen i permobilen ...
Svenska är inte ett lätt språk.

Jag har pluggat hela kvällen nu känns det som förutom en timme då jag for och tränade. Tror tyvärr att jag måste fortsätta med pluggandet nu...
Samtidigt till sköna toner av Timbuktu.

Kolla denna video, funky fresh goddamn. I like it. Det Löser Sig.



Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0