"Ey lookie lookie lookie, shawty got a cookie cookie"

Hej!

Igår var en stressig dag som slutade underbart bra.
Liten förfest hos Jonathan som inte varade så länge då jag och Malin tog bussen in till stan och gick till Maxim.
Jag beställde vin och fick ett grattis och komplimang av killen som tog min beställning. Malin hade köpt godis så allting var najs. Blev bjudna på nötterna men skulle just gå. Lovade halvt att komma tillbaka nästa helg.
Jag försökte även få dom att spela mer hiphop/r&b där i framtiden, men det ville dom inte.

Promenerade i kylan till Idun och hängde in jackorna. Det var inte så mycket folk där men har man betalat cash money för biljetten vill man få ut så mycket som möjligt av det också.
Juvelen spelade först och damn, han såg hemsk ut. Jag vet inte vad det var, men något var scary med honom. Gick upp till tonsalen och kollade lite på Kocky. Vilken kille, helkonstig. Sådant har jag aldrig varit med om och inte var han bra heller.

Sedan chillade vi ett tag och Malin hungrig som hon var beställde en nachostallrik och jag en specialdrink only for me. Efter ett tag spelade Stor, ingen jag har hört mycket av och som jag inte heller tycker något speciellt om. Han spelar sådan hiphop som jag inte riktigt gillar, typ lite i stil med Ken Ring m.fl. Sjöng en låt om svartskalle, svartskalle lalalaaa. Kändes inte alls okej att sjunga med i refrängen trots att han sa att det var det. Nej, det är det inte alls.
Sedan spelade Dj:n the real shiet. Alltså, någon som han borde spela på X3M i framtiden. Det var så schtekig musik.
Efter ett tag kom J-Son upp och damn, vilken söt kille. Lite vindögd och helt underbar. Och man, han har skills också.
Spelade lite låtar och dansade som ingen annan, sköna moves. Synd bara att det var så mycket folk att man bara kunde veva med armarna. Någon kille delade ut cdskivor och jag fick en. Härligt!

Sedan var det Adam Tenstas tur och som alltid kan han leverera. Tredje gången jag ser han nu och det kanske ska bli tradtion. Med sig hade han Eboi. Det var stämning överallt. Synd bara på alla fulla killar och tjejer som tryckte på bakifrån. Alla rymdes men alla vill försöka tränga sig fram för att stå vid staketet. Damn, har man inte stått där redan från början så är det inte okej att tränga sig dit helller. Jäkla fuckers!

Bäst: J-sons Wooptie Woop, Lookie Lookie
Sämst: All drunk bitches som inte fattar ett piss.

 



Idag sov jag länge och det var skönt. Ska försöka ta tag i matten nu. Snälla, kan någon hjälpa mig.
Annars så är det ju första advent idag, mysigt. Och just det, 10 dagar kvar tills Timbuk. That's what I'm talking about.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0