"Fantasi är det vi vill ha men verklighet är det vi får"

Hej!

I fredags var vi på Halloweenfest i Sävar och det var najs att vara utklädda.
Vi har 2 st Jack Sparrow, en Pinni The Pirate, en Myrthel (stavning?) och en Kissiekattbajs.

I lördags såg jag på tv typ hela dagen, det var inte mycket som blev gjort.
På kvällen såg jag CSI Miami och bara tog det lugnt.

Idag har jag varit och övningskört en snabbis och kollar upp lite priser och annat för diverse festivaler.

Dagens video får bli Timbuktu - Fantasi dels för att låten är bra och videon ännu bättre.



Jag är så taggad på 10 december vilket innebär Timbuktu, Damn! och Tingsek i Umeå.
Jag får gåshud bara jag tänker på det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0