"Hang all the mistletoe"

Hey!

Imorse var jag duktig och for till skolan för att ha en lektion och sedan ett fett hål. Under denna tid hann jag en bit på religionsinlämning. Jag blir stolt över mig själv ibland.

Sedan efter småföretagande blev det en välförtjänt kaffe i cafeterian.

Gick tidigare från svenskan för att prata med min frisör om färg till imorgon då jag skulle klippa mig. Men det blev problems med allting så det slutade med att jag måste vänta tills nästa onsdag för klipp och färg.
Jag får väl härda trots att håret ser ut som slutet på en kvast. Det känns så i alla fall.

Här hemma har jag nu underhållit mig med att ladda ner julmusik. Det har varit krävande då jag är kräsen på det som jag vill ha. Men tålamod är jag bra på, så nu har jag fått ner lite av det ena och det andra.
Tryck på låten, ladda ner, lyssna och njut!

Chris Brown - This Christmas
John Legend - What A Wonderful World
Trey Songz - This Christmas

Tror att jag ska ta och plugga lite mer nu så att jag får det bortgjort.

Imorgon är det fredag och helg!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0