"I party like a rockstar"

Heys!

Igårkväll var en bra kväll. Förfest hemma hos Malin, sedan vidare till Maxim en snabbis. Det sjukaste var då vakten inte litade på att det verkligen var jag på legget. Han sa bara "nej, det är inte du", "le", "säg ditt personnummer" och "visa ditt bankkort också". Hello, jag har förfan kommit in på Kriss körkort hur många gången som helst...
Picis hade också problem med sitt legg och det är liksom vi som har varit dom som använt fake id.

Men iaf, det gick ju bra tillslut. Sedan bar det av vidare till X3M där det inte var tjockt med folk. Det var skönt, mer plats att dansa på. Tyvärr så tappade jag min plopp till ena örhänget så jag fick ta av mig ena örhänget och lägga det i Malins väska.

Mami hämtade mig vid två och så åkte vi hem och fikade litegrann.
La mig sedan i det underbara duntäcket och somnade.

Imorse slog jag typ rekord i att sova ut efter att ha varit ute. I vanliga fall brukar jag vakna vid åtta-nio men nu sov jag faktiskt till halv elva.

Farmor och farfar är här nu och firar mig i efterskott eftersom dom har varit i Tallinn i helgen.
Saris och jag har planerat hela veckan att käka hamburgare ikväll så vi får se om planen håller.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i fredags. va smällroligt ;) hehe

2008-11-16 @ 19:12:38
URL: http://muniti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0