I'm eighteen and I like it so far

Ladies and tjänstemän!

Life is good at this moment. Jag är 18 år och jag har varit omsvärmad av mysiga vänner, familj och släkt.
Dagen började med matte, jag härdade som aldrig förr. Sa jag att jag fyller år?

Sedan hade vi natur, lunch och religion då vi diskuterade etik och moral. Väldigt chill.
Efter det var det psykologi och alla drog en sång för mig. Sa jag att jag fyller år?

Vid 16.00 hade vi matlagning men det gjorde inget. Vi gjorde lax och bakade chokladtårta.
Fick skjuts hem och fikade ännu mer och öppnade presenter. Sa jag att jag fyller år?

Nu ska jag bara känna lugnet ett tag och bara vara. Sedan ska jag sova i mitt nya duntäcke.

Härnäst taggas utgång på fredag, Jessicas födelsedag, förhoppningsvis DTF och sedan Timbuktu 10 dec.

Puss på hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0