"Jag kan inte hjälpa dig ifall du inte hjälper dig själv"

Hej!

Yes idag har jag varit duktig och bakat små tårtbottnar till imorgon.

När jag skulle duscha imorse så gick strömmen just när jag hoppat in i duschen. Smart som jag är fixar jag en hårinpackning och springer för att hämta ljus så att jag ändå skulle kunna se litegrann.
Jag kan ju inte säga att jag gillar mörkret. Och speciellt inte när det gäller badrum.

Annars så har jag äntligen sett hela Pearl Harbor i ett sträck. Det har kommit så mycket hinder alla andra gånger jag sett den. Så det är ju en till sak avprickad på listan.

Nu är det 2 dagar kvar till födelsedag!!!

Idag blir det Timbuktu's Karmakontot, live på P3 Guld 2007. Den är underbar.



Pusshej

Kommentarer
Postat av: picis

en dag kvar schtekis!

2008-11-09 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0