"Jag trodde vi skulle berätta allting för varandra"

Ladies and tjänstemän!

Fredagen var en fet kväll. Allting var najs. Först skulle jag inte med ut då jag halkat och slagit i mitt onda knä.
Men girlsen övertalade mig, allting klaffade då jag hittade både klänning, skor och tights där i lägenheten.
Så vi satt där och chillade och när vi skulle gå till bussen märker vi att det inte går någon buss.
Istället börjar vi gå då jag inser att jag lagt mitt leg, pengar och allting i fel väska. Då blev det att vända tillbaka och hämta allting. 

Väl framme så fick vi ändå stå en evighet i kön. Inne var la musica bra och vi alla var tillsammans vilket var underbart. Det är så det ska vara nu framöver. "Där vi är är det allting roligast, där vi är är det alltid mest kul!"

Vid två promenerade vi hem. Jag och Picis bytte från högklackat till sneakers and it felt good. På promenaden pratade vi om allt möjligt. När vi äntligen var framme på Grisbacka käkade vi Linnis och Saries chokladmuffins och myste i sängen. Jag drog nitlott och fick sova på korta sidan av soffan men jag härdade. Linn hade det tydligen lite bättre.

På morgonen kände jag mig duktig som städade och diskade. Sedan käkade vi frukost.
Sedan var det buss hem till Kriss för att se på Scrubs och dricka glögg.
"Catch you later my brother. I holla! He said holla!"

På lördagskvällen blev det en Scrubskväll hemma hos Kriss.  Åkte hem och sov i det underbara duntäcket. Drömde att jag inte hade biljetterna till Timbuk och inte heller någon kamera. Tydligen skulle konserten äga rum på Östra och vi hade VIP-biljetter. Men allting var så jävla stressigt och det gick bara fel. Jag var helt sönderstressad när jag vaknade. Hemsk dröm, hemsk dröm.
Imorgon är det 17 dagar tills TIMBUK m.fl. Goddamn!

Nu ska jag fortsätta plugga och sedan se lite Scrubs.

Catch you later my brother

Kommentarer
Postat av: Linn

Det vara superschtek!

2008-11-23 @ 15:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0