"Sverige, din jävel, jag älskar din stil"

Hej!

Yes, igårkväll blev det mycket plugg. Idrottspsykologi är en sjukt luddig kurs. Eller kanske är det Camilla som gör att det blir luddig. Nu är provet ute ur världen i alla fall. Alltid någonting positivt.

Sedan hade vi psykologi och pratade om fobier. Vi fick se en film om en tjej som hade en jättefobi mot duvor. Jag kunde nästan förstå hur hon kände. Jag kan själv tänka mig in i samma situation fast med ormar. Usch! Jag ryser ...

Käkade snabb lunch och åkte snålskjuts med mami hem. Har suttit och skrivit ett planeringsdokument till Pa100. Det ser tyvärr inte ljust ut just nu för mig och Kriss. Då Östra sagt nej, vilket btw inte är någon chock då Östra är en skola som inte vågar göra någonting nytt och roligt. Där ska allting fortsätta som det alltid gjort.
Nu hoppas vi på bättre lycka hos TC.

Annars ska jag chilla med Sarie ikväll. Vi ska plugga litegrann och ha det najs. Och ännu bättre är att det snart är helg också. Jessica, du fyller år om 3 dagar.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0