"Det kryllar inte av sådana människor"

Hej!

Idag har varit en bra dag ändå. Imorse meddelade matte c-kandidaterna att deras sista dag var kommen. Och jag jublade (inombords) och senare när jag kom hem.
Det har aldrig varit coolt att flasha med mattekunskaper på det viset och det kommer det nog aldrig att bli heller.

Sedan så hade vi massage och ja, det blev inte så mycket massage för mig då det kom upp hinder. Det var helt chockande, vet inte vad annars jag kan säga.

Kl 12 hämtade taxin eller mami upp mig och så åkte vi hemåt. Sedan har jag suttit här framför datorn och försökt skriva på mitt tal som ska hållas på fredag. Jag kan väl säga att det står plus minus noll, eller kanske mer plus.

Ah jag har ingen aning, ikväll ska jag i alla fall åka och träna. Längesedan sist känns det som. Knäet känns inte av så mycket när jag tränar nu så det är bra.

Har dessutom tid hos läkaren på torsdag...

Puss

Kommentarer
Postat av: emily

varför fick du inte massera?

2008-10-21 @ 17:48:55
URL: http://em1ly.blogg.se/
Postat av: Linn

Lycka till idag :)

2008-10-22 @ 09:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0