"It's alright ma, I'm only dying"

Hej!

Nu var det måndag igen då. I fredags såg vi Rokcy hos Erica, i lördags såg vi inte fotbollen tyvärr och igår sändag såg vi Se upp för dårarna. Det är sjukt härlig film, jag gillar den.

Imorse hade vi matte, fick tillbaka provet och det gick inte bra, men det visste jag redan när jag skrev det. Sedan hade vi naturkunskap då vi skulle undersöka superabsorbenter i en blöja, pretty funny stuff.

Efter lunchen hade vi religion och sedan seminarie på psykologin.

Egentligen ska jag ha matlagning nu men jag har sjukt ont i huvudet så jag åkte hem istället. Har hunnit se ett avsnitt av AA, ska nog se ett till.

Annars så är jag astagged på att fylla år, hello det är mindre än 30 dagar nu tror jag.

Nej, nu pallar jag inte mer...

Later

Kommentarer
Postat av: Linn

Det där med blöjan har vi också gjort ;)

2008-10-13 @ 18:28:06
Postat av: korf

JAAAAAA tagga!!!

2008-10-21 @ 08:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0