"Kompis, varför ska vi slåss?"

Hey!

Imorse vaknade jag vid kvart i tio och gjorde lite te och macka och satte igång Scrubs. Det är den bästa starten på dagen. Efter att ha sett det ett tag fick jag dåligt samvete över att jag skjutit upp viktigt skolarbete hela helgenså jag försökte sätta igång med det istället.

Men det går inte så bra, började kolla annat istället. Sitter och lyssnar på Timbuk timbuk. Han är fet!
Jag blir bara glad av hans musik, det är så mycket feeling i den.

Annars så har helgen innehållit en utgång i fredags och jag kunde inte bedöva smärtan i knäet, inte ens med alkohol. Det gjorde ont, ont, ont. Sedan blev det en övernattning hos Picis och på lördagen såg vi So You Think You Can Dance och jag blev kär i Twitch och typiskt som det är så vinner han inte...
Sedan kom Kriss, Linn och Jessica dit och så fikade och pratade vi ett tag. På kvällen chillade jag bara, tror faktiskt att jag såg Scrubs.

På söndagen såg jag The Hills maraton på MTV hela dagen, och det var najs. På kvällen så jag vi Patrik 1,5 på bio. Damn, vilken underbar film. Jag fattade tycke för alla karaktärer trots att dom var så olika. Alla var underbara på sitt sätt. Har du inte sett, gå och gör det goddamnit!

Nu ska jag ta tag i psykologin igen, wish me luck.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0