"Ögonen är själens spegel"

Hej!

Idag har jag skrivit in mig på körskolan och ska boka tid för körning nu. Ska bara välja vilken lärare jag ska ha först. Det är ett stort steg i rätt riktning för mig. Jag känner mig ju stolt. Tack till Offi och Tirritott!

Nu ska jag försöka skriva klart mitt tal, hittills har jag kommit så att det tar 3 min. 2 min till och sedan får det vara nog. Det behöver inte vara tipptopp tror jag.

Imorgon har friskvård friskvårdsdag på Iksu, välbehövligt. Synd bara att jag missar step muskel då jag ska till läkaren. Fast det är lika bra att göra det imorgon då det annars var helt fullbokat till i mitten av november. Jag orkar inte vänta längre med det onda.

Och sedan är det fredag och jag ska fira big när talet är avklarat. Då är det höstlov på riktigt.

The Botten Is Nådd av Timbuk. Jag gillar videon starkt. Schtek as hell.



Pusshej

Kommentarer
Postat av: emily

hur gick det hos läkaren?

2008-10-26 @ 15:46:59
URL: http://em1ly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0