"Show us some love, show us some love"

Hola!

Yes, det är äntligen fredag. Imorse hade vi massage. Vader, lår och ass. Jag fick ingen massage nu heller pga. av knäet. Men fick massera Malins ass, det gjorde väl fredagen...

Sedan hade vi svenska med vår vikarie då vår lärare tydligen varit och dansat och brutit foten. Frågan är ju hur man lyckas med det. Men är det partey så är det.

Vi har haft lunch och naturkunskap idag också. Vi fick se en film om blixtar och åska. Det var en kille som hade spelat fotbollsmatch och blivit träffad av blixten så att den gick rakt igenom kroppen och ut genom skorna. På kläderna kunde man följa ett streck och i skorna var det hål. Ändå sick, jäkla blixt...

Sedan så slutade jag 13.00 och fick sitta som en uggla tills bussen som gick 14.20. Det gick segt as hell.

Nu ska jag se sista avsnittet av AA och sedan packa lite grejer och fixa inför kvällen, vilket innebär utgång!
Jag är tagged nu :)

Och inte nog med det så är helgen för mig extra lång då jag är ledig på måndag. Thumbs up for that!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0