"Var dig själv, alla andra är redan upptagna"

Shoo bree!

Imorse hade vi idrottspsykologi och i slutet av de lektionerna ska vi ha mindthinking för att öka självförtroende eller lära oss att slappna av och jag åker alltid iväg till samma happy place.

Först tar jag en rulltrappa på Arlanda och när jag är på toppen av den så kommer jag ut vid poolen i Porec, det är alltid lika underbart.
Varmt, soligt och ah så underbart!

Sedan hade vi psykologi, lunch och projektarbete. Jag skrev loggbok och sedan kom Sofie och Tirritott på den briljanta idéen att gå och fika istället. Synd bara att jag skulle hinna med en buss så jag hann bara fika en halvtimme.
Så går inte riktigt fika till.

Nu ska jag ta och måla om naglarna, sedan se om jag kanske måste ta tag i rummet. Städa det och så för det börjar bli too many dammråtts.

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: korf

haha okej nice! ;)

2008-10-08 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0