"Alright, alright, okey, okey I don't dance, no way"

Hey hey hey!

Imorse så stannade min moppe vid en korsning. Den bara dog och vägrade återuppstå. Fick leda iväg den och ringa mami som tur nog var ledig idag och kunde skjutsa mig. Nu är det slut på moppe+sandra. Det fungerar ju uppenbart inte.

Vi provade studentmössor idag, man nu blev jag ju taggad. Beställde mössa och ett armband, that's enough. Sedan så hade vi massage och då jag fortfarande har sjukt ont i knäet så fick jag bara massera. Det är oschtek att inte få någon massage själv.

Jag fick VG+ på naturprovet och jag är stolt över mig själv. Alla klarade sig över godkänt så vi var tvunga att fira i cafeterian. Jag tog kaffe, det är vardagslyx på skolan. Borde liksom vara gratis...

Sista lektionen hade vi småföretagande och vi skulle registrera vårt företag. Det gick bra från början och sedan började allt fucka sig. Så nu får vi se hur det blir med den saken.

Nu har jag suttit och försökt skriva sammanfattning på kristendomen och jag vet inte hur det går. Som tur är så är jag ledig imorgon och kan förhoppningsvis plugga då. Fast jag har en del andra saker att göra också. Kommer att bli en hektisk dag.

Ska nog ta och läsa igenom min sammanfattning nu och se om jag blir klokare av det. Hoppas, hoppas.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Linn

Jävla moppar!

2008-10-01 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0