Den som säger att lycka inte kan köpas för pengar, vet inte var man handlar"

Ladies and bankmän!

Igår var det fredag och jag fick sluta tidigare, redan kl 13.00. Det är så kallad vardagslyx som övergående blir helg. Eller ja, skitsamma.

Jag åkte hem, tittade på sammanfattning av torsdagens kvalmatcher till VM. Pretty interesting faktiskt. I like it.
Sedan såg jag en repris av MTV Music Award -08.

Jag käkade middag, chillade blablablaa. Sedan träffades tre små nissar hemma hos Sara där vi käkade chocholate, läste ett reportage om Mr. Tensta. My man, by the way... Sedan såg vi The Hot Chic och man, vilken film. Det var så längesedan jag såg den men den är askalas. Det är så att jag börjar kunna replikerna nu. Då vet man att filmen är bra.

Idag ska jag se lite Gossip Girl, dricka kaffe, schteka och sedan hitta på något roligt tonight.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0